تصادف سمند با وانت در جاده فریمان ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲ تیر ۱۴۰۵)

به گزارش شهرآرانیوز؛ ظهر امروز، برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک وانت در جاده فریمان، ۶ سرنشین دو خودرو را راهی بیمارستان کرد.

محمد علیشاهی با اعلام این خبر به شهرآرانیوز گفت: این حادثه ساعت ۱۰:۳۹ صبح امروز (یکشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۵) به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام شد.

وی با اشاره به محل دقیق وقوع این سانحه افزود: تصادف در محور فریمان، یک کیلومتر بعد از روستای ماقو رخ داده است. بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد با اشاره به جزئیات این حادثه تصریح کرد: در این سانحه، یک دستگاه خودروی سمند با یک وانت به شدت برخورد کرده بود که در مجموع ۶ نفر از سرنشینان دو خودرو دچار مصدومیت شدند.

علیشاهی ادامه داد: از این تعداد، ۵ مصدوم پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط آمبولانس‌های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت زهرا (س) شهرستان فریمان منتقل شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد.

{$sepehr_key_224227}