دبیرکل حزب‌الله لبنان: اگر میدان نبرد سقوط کرده بود، اسرائیل گامی بزرگ برای پایان‌دادن به حزب‌الله برمی‌داشت

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ نعیم قاسم اظهار کرد: به پشتوانه مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های بزرگ شهدای راه حق، امروز امت اسلامی از نعمت هدایت ولی فقیه، آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای، برخوردار هستند.

وی افزود: وظیفه و رسالت ولی فقیه، هرگز در مرز‌های جغرافیایی یک کشور محدود نمی‌شود، بلکه این جایگاه هدایتگر طرح بزرگ الهی روی زمین و بسترساز حرکت به سوی آرمان نهایی امت است.

قاسم با بیان اینکه این مسیر منسجم و الهی در تداوم مکتب سیدالشهدا، حضرت امام حسین (ع)، ترسیم شده، تصریح کرد: همین موضوع حرکت جامعه را به سمت واقعه شریف ظهور حضرت امام مهدی (عج) هدایت می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به طرح مساله آتش‌بس میان ایران و آمریکا به شمول لبنان تاکید کرد: ما به توافق طائف و قانون اساسی لبنان پایبند هستیم. تجربه حزب‌الله یکی از مهم‌ترین تجربه‌ها در تعامل با دیگران و عمل به ملی‌گرایی در میدان است.

وی خاطرنشان کرد: برخی که در لبنان مدعی وطن‌دوستی هستند، در گذشته برای حذف دیگران مرتکب کشتار شده‌اند. از همین رو از حق خود برای دفاع از سرزمین‌مان کوتاه نمی‌آییم؛ ما تصمیم خود را گرفته‌ایم و توان پرداخت هزینه آن را داریم.

قاسم اضافه کرد: اگر میدان نبرد سقوط کرده بود، اسرائیل گامی بزرگ برای پایان‌دادن به حزب‌الله و تحقق پروژه اسرائیل بزرگ برمی‌داشت، اما دشمنان هرگز تصور پایداری ایران و مقاومت در لبنان را نداشتند.

منبع: تسنیم

{$sepehr_key_224230}