دیدار رئیس جمهور با تولیت آستان قدس رضوی (۳ تیر ۱۴۰۵)

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور شامگاه سه شنبه در جریان سفر کوتاه به مشهد و زیارت بارگاه منور امام هشتم با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در مسیر بازگشت از سفر رسمی به پاکستان، برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) وارد مشهد شد.

رئیس‌جمهور در بدو ورود، مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و مدیران استان قرار گرفت و سپس به زیارت حرم امام رضا علیه السلام مشرف شد.

در این سفر، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر امور خارجه نیز رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند.

{$sepehr_key_224380}