وزرای خارجه ایران و رومانی تلفنی گفت‌وگو کردند

به گزارش شهرآرانیوز، در این گفت‌و‌گو، سیدعباس عراقچی آخرین تحولات مربوط به اجرای یادداشت تفاهم و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را برای همتای رومانیایی خود تشریح کرد.

اوانا تویو، وزیر امور خارجه رومانی نیز با استقبال از تلاش‌های دیپلماتیک جاری برای کاهش تنش‌ها در منطقه غرب آسیا، بر اهمیت تداوم این روند و اجرای تعهدات متقابل از سوی طرف‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

۲ طرف همچنین بر ضرورت استمرار رایزنی‌ها و توسعه همکاری‌ها و مناسبات دوجانبه در دوره پیش رو تاکید کردند.

منبع: ایسنا

{$sepehr_key_224843}