رئیس‌جمهور آمریکا مدعی پرتاب ۴ پهپاد به سمت کشتی‌ها در تنگه هرمز شد | ترامپ: ایران آتش‌بس را نقض کرده است

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ روز جمعه، پنجم تیر، در شبکه اجتماعی تروث‌سوشال خود مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران دست‌کم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتی‌هایی که در حال عبور از تنگه هرمز بودند، پرتاب کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: یکی از این پهپاد‌ها مستقیما به یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت برخورد کرده و به آن خسارت وارد شده است، اما کشتی توانست به مسیر خود ادامه دهد.

وی ادعا کرد: ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم. بدیهی است که این یک نقض احمقانه توافق آتش‌بس ماست.

منبع: ایرنا

{$sepehr_key_224857}