یادداشت تفاهم اسلام‌آباد محور گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی در این گفت‌وگوی تلفنی، ایوِت کوپر را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات و رایزنی‌های انجام‌شده قرار داد.

طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تاکید کردند.

منبع: ایرنا

{$sepehr_key_224866}