پیمان حدادی، مدیرعامل پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر چادرملو در پلی آف لیگ برتر گفت: بازیکنان باید بزرگی خودشان را در زمین نشان میدادند. نیمی از این تیم مدعی تیم ملی هستند!
کد خبر: ۴۲۵۴۸۰
تاریخ : ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۴۲
{$sepehr_media_2756419_640_360}
{$sepehr_key_224921}