به گزارش شهرآرانیوز، جیدی ونس ساعتی پس از تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به ایران و نقض آتشبس و تفاهم نامه مدعی شد: ایران توافق آتشبس را امضا کرد. ما به آن احترام گذاشتیم.
وی ادامه داد: اگر آنها در مورد نحوه اجرای تفاهمنامه اختلاف نظر دارند، میتوانند تلفن را بردارند.
ونس تهدید کرد: اما خشونت با خشونت پاسخ داده خواهد شد.
منبع: ایرنا
{$sepehr_key_224929}