به گزارش شهرآرانیوز، علی سلیمی با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا پایان روز یازدهم محرم، در مجموع ۲۱ هزار و ۶۷۱ نفر از طریق پایانه مرزی خسروی تردد کردهاند، گفت: از این تعداد ۹۷۸۳ نفر به کشور وارد و یازده هزار و ۸۸۸ نفر نیز از کشور خارج شدهاند.
️وی با اشاره به روند مطلوب تردد زائران از این مرز بینالمللی، افزود: پایانه مرزی خسروی به عنوان نزدیکترین و امنترین مسیر دسترسی به عتبات عالیات، در ایام محرم شاهد تردد روان زائران بوده و تمامی امکانات و زیرساختهای مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و زائران فراهم شده است.
منبع: ایسنا
{$sepehr_key_225047}