اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ تیر ۱۴۰۵)

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: یکهزار و هشتصد و چهل و نهمین عمل اهدای عضو (پنجاهمین اهدای عضو در سال ۱۴۰۵) از اهداکننده مرگ مغزی، زنده‌یاد دوست محمد الهی ۶۰ ساله، انجام شد.

وی افزود: این بیمار که از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده بود، در دوم تیرماه ۱۴۰۵ در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

{$sepehr_key_225132}

دکتر خالقی خاطرنشان کرد: قرنیه‌های زنده‌یاد دوست محمد الهی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین بخشی از پوست مرحوم برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.