وزیر امور خارجه کشورمان: ایران بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر است

به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس عراقچی در پیامی به آیین گرامیداشت شهدای بمباران شیمیایی سردشت نوشت: تجاوز اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و حملات علیه غیرنظامیان یادآور همان منطق خطرناکی است که در حمایت از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه مردم ایران وجود داشت.

وی تاکید کرد: ایران به‌عنوان بزرگترین قربانی سلاح‌های شیمیایی در دوران معاصر، استفاده از این سلاح‌ها را در هر شرایطی محکوم می‌کند و پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است.

عراقچی گفت: پیگیری حقوق قربانیان سردشت و سایر جنایات جنگی در مجامع بین‌المللی ادامه خواهد یافت و عاملان این جنایات باید پاسخگو باشند.

منبع: تسنیم

{$sepehr_key_225227}