گفت‌وگوی تلفنی وزاری خارجه ایران و ونزوئلا | ابلاغ تسلیت و همدردی دولت و مردم ایران به مردم ونزوئلا

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعباس عراقچی و ایوان خیل پینتو عصر امروز، شنبه، ۶ تیر، طی تماس تلفنی با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه ملت و دولت ایران با مردم و دولت ونزوئلا، به‌ویژه خانواده‌های جان‌باختگان زمین‌لرزه سهمگین اخیر، برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.

عراقچی همچنین با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در این شرایط دشوار در کنار مردم ونزوئلا ایستاده است، آمادگی کشورمان را برای ارائه هرگونه مساعدت و مشارکت در عملیات امداد و نجات اعلام کرد.

منبع: ایرنا

{$sepehr_key_225231}