اسرائیل فردا از ۲ منطقه در جنوب لبنان عقب‌نشینی می‌کند (۷ تیر ۱۴۰۵)

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش اشغالگر صهیونیستی برای عقب‌نشینی از دو منطقه آزمایشی در جنوب لبنان در روز یکشنبه آماده می‌شود.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در مرحله نخست از دو روستای «زوطر غربی» و «فرون» در جنوب لبنان به عنوان مناطق آزمایشی عقب‌نشینی خواهد کرد.

همزمان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر گفت تل آویو و بیروت بر سر دو منطقه امنیتی به عنوان دو منطقه آزمایشی برای خلع سلاح حزب الله به توافق رسیدند.

نتانیاهو تاکید کرد ارتش از دو روستای زوطر غربی و فرون به عنوان مناطق آزمایشی عقب نشینی خواهد کرد.

منبع: ایسنا

{$sepehr_key_225287}