به گزارش شهرآرانیوز، ساعتی قبل، سنتکام به طور رسمی تجاوز مجدد آمریکا به ایران و نقض آتش بس به دستور مستقیم ترامپ را تایید کرد.
پایگاه خبری آکسیوس نیز به نقل از یک مقام آمریکایی با تأیید نقض آتش بس دوباره توسط واشنگتن ادعا کرد: ارتش آمریکا در پاسخ به حمله روز شنبه ایران به یک نفتکش تجاری حملاتی را علیه اهدافی در ایران انجام داد.
با اینحال، رزمندگان نیروی دریایی سپاه طی امشب عملیاتی را علیه متجاوزان آمریکایی داشتند که جزئیات آن تا ساعتی دیگر به طور رسمی منتشر خواهد شد.
شناورهایی قصد داشتن از مسیرهای غیرقانونی و ناایمن جنوب تنگه هرمز عبور کنند که نیروی دریایی سپاه پاسداران با آنها برخورد کرده بود.
منبع: تسنیم
{$sepehr_key_225318}