به گزارش شهرآرانیوز؛ امیر سرتیپ علیرضا اکرمی نیا گفت: ما در دو حوزه ساخت داخل و خرید تجهیزات پیشرفته از کشورهای دوست برنامهریزی جدی داریم و قطعاً در روزهای آینده از تجهیزات پیشرفتهتری برخوردار خواهیم شد.
وی ادامه داد: پهپادهایی که در روزهای پایانی جنگ ۴۰ روزه رونمایی کردیم، بسیار پیشرفتهتر از نسلهای قبلی مانند «آرش-۲» هستند و بهزودی از قابلیتهای آنها برای ملت عزیز ایران خواهیم گفت.
{$sepehr_key_225392}