پرسپولیس و پیشنهاد سه ماه دستمزد رایگان به اسکوچیچ!

به گزارش شهرآرانیوز، اگر مشکل خاصی رخ ندهد باید انتقال دراگان اسکوچیچ به پرسپولیس را تمام شده بدانیم. از این جهت که موانع در این انتقال با مساعدت علیرضا دبیر (رئیس فدراسیون کشتی) و کوتاه آمدن پرسپولیس برداشته شد. اما یکی از مواردی که این مذاکرات را طولانی کرد مربوط به بند فورس ماژور در قرارداد اسکوچیچ بود. در واقع این مربی خواهان این بود که بند فورس ماژور در قراردادش به این شکل باشد که در صورت از سرگیری احتمالی جنگ او با دریافت تمام دستمزد یک ساله اش راهی کرواسی شود.

البته باشگاه پرسپولیس مخالف این قضیه بود. هم اکنون گفته می‌شود که پرسپولیس حاضر شده در صورت آغاز دوباره جنگ دستمزد اسکوچیچ را تا سه ماه بعد از جدایی اش پرداخت کند تا او از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشد.

{$sepehr_key_225541}