پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه زیرگذر شهید برونسی در مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی بهاروند در جریان بازدید از پروژه زیرگذر بولوار شهید برونسی و دوربرگردان ابوطالب با اشاره به پروژه‌های متعددی که در حال حاضر در حال اجراست، اظهارکرد: خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی، در زمینه اجرای پروژه‌های مصوب شورای اسلامی شهر مشهد، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و حجم این طرح‌ها به قدری است که با افتتاحشان، ثمرات زیادی برای شهروندان به وجود خواهد آمد.

وی همچنین به بازدید امروز خود از پروژه زیرگذر بولوار شهید برونسی و دوربرگردان ابوطالب اشاره کرد و ادامه داد: هردوی این طرح ها، از جمله پروژه‌های مهم شهر مشهد به حساب می‌آیند که اتفاقات خوبی را در راستای کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان و زائران بارگاه منور امام رضا (ع) رقم خواهند زد.

عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از پیشرفت ۳۵ تا ۴۰ درصدی زیرگذر برونسی و ۵۰ تا ۶۰ درصدی دوربرگردان ابوطالب خبر داد و تاکید کرد: این پروژه‌ها در سال جاری به بهره برداری می‌رسند و مشکل بزرگی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک حل می‌کنند.

وی با اشاره به بازدید‌های دوره‌ای خود از پروژه‌های عمرانی و عملیاتی شهر گفت: طی ۳ سال گذشته حجم زیادی پروژه عمرانی و حمل و نقلی تعریف شده که با بهره برداری از آن‌ها شاهد، افزایش رضایتمندی شهروندان مشهدی خواهیم بود.