برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور منتظر مجوز!

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل فیلیمو، درباره حمایت نکردن صدا و سیما و شهرک غزالی از تولیداتشان، گفت: ما یک سریال به نام «جیران» را با همکاری «نماوا» سرمایه گذاری کرده ایم و حسن فتحی در حال ساخت آن هستند. سریالی در کلاس «شهرزاد» است و کار خوبی است. تهیه کننده با شهرک غزالی، قرارداد دارد که برای تولید بروند. شروع به بازسازی و تولید کرده اند و صداوسیما فهمیده است که این کار برای فیلیمو و نماوا است با وجود قرارداد جلوی کار ما را گرفته است.

محمد جوادشکوری مقدم ادامه داد: ما در کشور یا باید خدمات از این جنس مثل دیجی کالا و اسنپ و ... را حمایت کنیم و کار را به دست جوانانی از قلهک و پاسداران و سیدخندان و کرمان بدهیم یا اینکه خدمات را کسی در «منهتن» می‏ گیرد. گزینه سومی وجود ندارد که فکر می کنند یک بخش خصولتی یا خودی یا هر چه اسمش را می ‏گذارند این کار را انجام بدهد.

لابی در صداوسیما جدی ‏تر است

مدیر عامل صبا ایده درباره مجلس و قانونگذاری بیان کرد: ما از قانونگذاری و چهارچوب دادن به این فضا خوشحال می شویم و ما در این فضا بازی می‏ کنیم. اگر دنبال بازی کردن خارج از این زمین بودیم، سالیان سال در اینجا کار نمی ‏کردیم. مسئله این است که این قوانین درست طراحی شوند. جاهای مختلف آن با هم تضارب نداشته باشد و از یک جایی به یک جای دیگر خسارت وارد نکند. به هر حال در همه جای دنیا پر از لابی است و در صداوسیمایی که ما در دامن قوانینش کار می ‏کنیم کمی جدی تر است.

برنامه فردوسی ‏پور در حال تصمیم گیری

مدیرعامل فیلیمو درباره برنامه عادل فردوسی پور گفت: درخواست مجوزی شده است و توافقاتی صورت گرفته است. منتظر هستیم، ببینیم در چهارچوب قانون چه تصمیم گرفته می شود و امیدواریم تصمیم مناسبی بگیرند؛ اگر این تصمیم گرفته شود حتما با توافقاتی که چند پلتفرم  با ایشان کرده اند احتمالا برنامه شان روی  چندین پلتفرم قرار خواهد گرفت.