نمایندگان مجلس درباره گزینه پیشنهادی وزارت صمت چه گفتند؟
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد باقری بنایی درباره رویکرد کلی مجلس شورای اسلامی نسبت به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: سوابق عملکرد رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان و خراسان رضوی بسیار خوب بوده و از دیگر مدیران در این سمت بهتر عمل کرده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجارب رزم حسینی در دولت گفت: گزینه پیشنهادی وزارت صمت اگر برنامه‌ریزی درستی برای زمان باقی مانده داشته باشد، ایشان با مسئولیت پذیری که دارد، نتایج خوبی را در حوزه‌های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت رقم بزند.

سید غنی نظری خانقاه هم با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس گفت: رزم حسینی مدیر توانمندی است و این موضوع را نمایندگان دو استان خراسان‌رضوی و کرمان که با ایشان به عنوان استاندار ارتباط داشتند، تایید کردند.

رزم حسینی با حضور در کمیسیون‌ها برنامه‌های خود را تشریح می‌کند

وی افزود: بر اساس بررسی‌هایی که بر روی سوابق اجرایی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام دادم، احساس می‌کنم که رزم‌حسینی مدیر توانمندی است و به احتمال زیاد مجلس به ایشان رای اعتماد می‌دهد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی در روز‌های آینده در کمیسیون‌های تخصصی حضور پیدا می‌کند تا برنامه‌های اجرایی خود را برای تصدی وزارت صمت ارائه و نظر مثبت نمایندگان را جلب کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

منبع: ایرنا