نماینده مردم شیراز در مجلس: وزیر پیشنهادی صمت دارای «تجربه و برنامه» است
امیرعلی‌قاسمی‌مقدم|شهرآرانیوز، ابراهیم عزیزی با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال جهش تولید، وزارت صنعت، معدن و تجارت محوری‌ترین وزارتخانه دولت و متولی امر تولید است و باید تکیه‌گاه سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برای جهش تولید باشد.

وی افزود: آقای رزم‌حسینی برای این ۱۱ ماهی که می‌خواهد عهده‌دار وزارت صمت باشد، دارای برنامه است و علاوه بر این، تجربه‌های خوبی از دوران تصدی استانداری کرمان و خراسان رضوی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتعقدم هرکسی که می‌خواهد به عنوان وزیر معرفی شود، اتفاقا باید استانداری را تجربه کرده باشد تا به همه امور اشراف داشته باشد و از این جهت آقای رزم‌حسینی هم دارای تجربه و هم برنامه است.

عزیزی ابراز کرد: فکر می‌کنم با دو ویژگی تجربه و برنامه، امکان رای آوردن آقای رزم‌حسینی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت از مجلس فراهم است و ان‌شاءالله دولت بتواند از ظرفیت‌های تجربی و مدیریتی ایشان بهره‌مند شود و مجلس شورای اسلامی هم حمایت کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر وی در خصوص وزیر پیشنهادی صمت مثبت است، تصریح کرد: فضای کلی مجلس شورای اسلامی در مواجه با آقای رزم‌حسینی را مثبت ارزیابی می‌کنم.