کامنت استقلالی‌ها عامل محرومیت سنگین مهاجم پرسپولیس؟+ عکس

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اعلام محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر از حضور در میادین به دلیل شادی بعد از گل این بازیکن، بدترین خبری بود که پرسپولیسی‌ها می‌توانستند در فاصله ۳ ساعت تا آغاز حساس ترین بازی سال خود با آن روبه رو شوند.

محرومیت آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل نژادپرستانه در شرایطی رخ داده که این بازیکن بارها در خصوص شادی بعد از گل خود توضیح داده‌بود. او گفته بود که چشمان کوچک برادرزاده‌اش باعث شده تا پس از گلزنی در هر بازی، به یاد او باشد و به نوعی در شادی بعد از گل، این عضو خردسال خانواده آل کثیر را شریک کند. شادی‌ای که حالا دردسر بزرگی برای مهاجم پرسپولیس ایجاد کرده‌است.

 


بیشتر بخوانید:


بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر

برخی از کاربران به شدت از این اقدام AFC انتقاد کردند و نوشتند پرسپولیس باید از تمام ابزار خود برای اعتراض به این رای استفاده نماید تا محرومیت آل کثیر به همان سرعتی که صادر شده، بخشیده شود.

برخی دیگر معتقدند این حرکت AFC به نوعی تسویه حساب با فوتبال ایران و حمایت از اعراب است. یکی از کاربران در توئیتر نوشت: وقتی النصر برای هر بازیکن خود، پاداشی یک و نیم میلیاردی درنظر می‌گیرد، برایش کاری ندارد که از طریق لابی در کنفدراسیون فوتبال آسیا، اقدام به تضعیف حریف کند.

عده ای هم این محرومیت را از چشم استقلالی‌ها می‌بینند و معتقدند کامنت‌های مستمر هواداران استقلال باعث شده که حساسیت ویژه ای در خصوص آل کثیر و شادی بعد از گلش ایجاد شود.

بخشی از هواداران پرسپولیس هم به این تصمیم AFC کنایه زدند و یادآوری کردند پرسپولیس سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را حتی با پنجره بسته در کارنامه دارد‌ و این تصمیم مغرضانه، تاثیری در برد امشب شاگردان گل‌محمدی نخواهدداشت.

 

عکس برادرزاده عیسی آل کثیر  

 

کامنت استقلالی‌ها عامل محرومیت سنگین مهاجم پرسپولیس؟+ عکس


بیشتر بخوانید: عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس شش ماه از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد