قول مدیران استقلال: بدهی به شفر را می‌دهیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بزرگ‌ترین دغدغه سرمربی جدید استقلال استفاده از بازیکنان جدید است و چنانچه مدیران باشگاه استقلال موفق به پرداخت بدهی این مربی نشوند، محمود فکری نمی‌تواند از بازیکنان جدید در لیگ بیستم استفاده کند. درهمین راستا محمود فکری رایزنی‌هایی با مدیران باشگاه استقلال داشته تا هرچه زودتر این مشکل از بین برود.

مدیران استقلال علی الظاهر به سرمربی استقلال قول داده اند که مشکل را برطرف کنند ودر روز‌های آتی بدهی به شفر را بپردازند تا پنجره نقل وانتقالات باز شود و سرمربی جدید بتواند از بازیکنان جدید استفاده کند. فرصت یک ماهه‌ای که باشگاه استقلال از وینفرد شفر گرفته اند به نظر کافی می‌آید تا مدیران این باشگاه از برخی مجاری پولساز اقدام کرده و بدهی سنگین به مربی آلمانی را بپردازند. شفر چیزی حدود ۵۵۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارد که به ازای هر ماه دیر کرد مبلغی نیز به این قرارداد اضافه خواهد شد. بدون شک اگر باشگاه استقلال نتواند این مبلغ را به سرمربی سابق خود پرداخت کند با محرومیت از بازیکنان جدید خود مواجه خواهد شد ودرلیگ بیستم نمی‌تواند از این بازیکنان بهره بگیرد.

فکری در نشست با مدیران استقلال درخواست داده تا بازیکنان طبق روال روز‌های اول در تمرینات شرکت کنند تا اگر شکل حل شد، بتواند از این بازیکنان بهره بگیرد. فکری هنوز از بازیکنان جدید استقلال قطع امید نکرده و چشم انتظار مدیران استقلال است تا در روز‌های آتی مجوز استفاده از این بازیکنان را بگیرد و بتواند با حضور آن‌ها لیگ بیستم را آغاز کند.