ژاوی سرمربی جدید بارسلونا؟
به گزارش شهرآرانیوز، کاسورلا یکی از خرید‌های بزرگ السد بود که از ویارئال به این تیم پیوست. کاسورلا خیلی زود در لیگ ستارگان قطر و السد جا افتاده و امیدوار است که بتواند جام‌های زیادی به دست آورد.

او گفت: من به اینجا آمده‌ام تا جام‌های زیادی را کسب کنم. ما تیم بسیار خوب و مربی کاربلدی به نام ژاوی داریم که من شناخت بسیار خوبی از او دارم. ژاوی در آینده به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد.

کاسورلا ادامه داد: ژاوی تمام دوران بازیگری خود در اسپانیا و اروپا با پیراهن بارسلونا به میدان رفت. او فرد بسیار مهمی در باشگاه بارسلونا است و اطمینان دارم که روزی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد و این در بهترین زمان خواهد بود.

این هافبک اسپانیایی درباره برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر گفت: به نظرم جام جهانی ۲۰۲۲ استثنایی خواهد بود. قطر بسیار خوب آماده میزبانی از این رقابت بزرگ شده است. می‌دانیم که جهان با معضل بزرگی به نام کرونا مواجه شده و امیدواریم که هر چه سریع‌تر راه حلی برای این ویروس پیدا شود تا قبل از جام جهانی همه چیز به روال عادی خود برگردد. من بسیاری از زیر ساخت‌ها و ورزشگاه‌ها و امکانات قطر را دیده ام و همه چیز بسیار خوب است.
 
منبع: ایسنا