نماینده مجلس: دولت باید از ظرفیت دورکاری حداکثری استفاده کند
به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل حسین زهی با تاکید بر ضرورت دورکاری کارمندان و پرهیز از سفر‌های تفریحی در شرایط کرونایی، بیان کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد هستیم آمار مبتلایان به کرونا در اکثر استان‌ها اوج گرفته است، انتظار می‌رود شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته با جدیت دنبال کرده و به طور ویژه از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: دولت نیز باید هم در بحث مدارس و هم در بحث ادارات دولتی ورود جدی داشته باشد و از ظرفیت دورکاری حداکثری استفاده شود، باید تدبیری اندیشیده شود تا مراجعات به ادارات نیز کاهش یافته و تنها یک سوم از کارمندان در محل کار خود حضور یابند. در خصوص سر رسید مهلت مالیاتی و یا تمدید پروانه و یا امور بانکی، تمدیدی دو ماه صورت گیرد.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار فوتی‌ها و مبتلایان در شهر‌های مختلف هستیم و تنها راه کنترل این بیماری در شرایط کنونی به کار گرفتن اقدامات پیشگیرانه است.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: باید پروتکل‌های بهداشتی با جدیت دنبال شده و نگاه ویژه‌ای به پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.

منبع: ایسنا