۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای سامان‌دهی شهرک شهیدبهشتی مشهد اختصاص یافت
به گزارش شهرآرانیوز؛ چند ماه پیش با هماهنگی بین‌دستگاهی، دیوار نامهربانی که حائل میان شهرک‌های شهیدبهشتی و پردیس بود پس از ۴۰ سال به‌همت شهرداری مشهد فروریخت و حالا پروژه‌های زیادی هم برای بازآفرینی این محله در حال برنامه‌ریزی است و بنا به‌گفته رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم‌برخودار شورای اسلامی شهر مشهد پس از این تخریب، مدیریت شهری مشهد با اختصاص اعتبار ۱۵ میلیاردتومانی مصوب شورا، برای سامان‌دهی فضای داخلی شهرک، سامان‌دهی معابر، تقویت فضای سبز و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر از تعریف دو دسته پروژه برای شهرک شهیدبهشتی و محله ۲۲ بهمن خبر داد و اظهار کرد: دسته اول، پروژه‌های اعتمادساز هستند؛ شهرک از یک ملک مشاع به فضای عمومی تغییر ماهیت داده و بنابراین مطالبه مردمی است که تغییرات برای آن‌ها ملموس باشد.

رمضانعلی فیـــــضی در تشریح پروژه‌های اعتمادساز گفت: این پروژه‌ها شامل شکل‌گیری ورودی شهرک و بولوار، ایجاد فضا‌های بازی کودکان، تأمین فضای ورزشی و روشنایی و پارکینگ و... است.
فیضی خاطرنشان کرد: در کنار این پروژه‌ها، پروژه‌هایی هم هستند که برای تکمیل حلقه سامان‌دهی محله‌ها مورد نیاز هستند، ولی پیشبرد فرایند آن‌ها مستلزم همراهی و مشارکت ساکنان است و ساکنان باید در قالبی سازمان‌دهی‌شده وارد تعامل با مدیریـــت‌شهری شـوند.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این پروژه‌ها شامل فضا‌های بین بلوک‌ها، برچیدن الحاقات و ملزمات، تأمین زیبایی بصری و سامان‌دهی منظری و... است.
فیـــضی در پایان گفت: مدیریت شهری مشهد با هدف بهبود شرایط حاکم بر این شهرک، از حیث کار‌های اداری و صدور مجوز‌ها و... حمایت خواهد کرد و با ساکنان مشارکت خواهد داشت، اما در مسائلی که جنبه شخصی دارد، همچون احداث آسانسور و... نیازمند همکاری همه‌جانبه ساکنان هستیم.