رونمایی ال جی از گوشی‌های W11 و W31 با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار
به گزارش شهرآرانیوز، جدیدترین گوشی‌های اقتصادی ال جی از راه رسیدند. نسل جدید گوشی‌های سری W که شامل W11 به همراه W31 و W31 پلاس می‌شود، شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

این گوشی‌های هوشمند به عنوان جایگزین W10 و W30 که سال گذشته معرفی شدند، وارد بازار خواهند شد. تمام این محصولات از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD، چیپست مدیاتک هلیو P۲۲ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند.

نمایشگر این گوشی‌های هوشمند دارای رزولوشن اچ دی پلاس است و در بالای آن ناچ قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. دوربین اصلی نسل جدید گوشی‌های سری W با یکدیگر تفاوت دارد و همانطور که می‌توان حدس زد، ال جی W۱۱ از مشخصات ضعیف‌تری بهره می‌برد.
 
رونمایی ال جی از گوشی‌های W۱۱ و W۳۱ با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار
گوشی ال جی W11 به دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که با دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. گوشی‌های W31 و W31 پلاس علاوه بر این دوربین، از دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برند.

تمام این محصولات از چیپست مدیاتک هلیو P۲۲ بهره می‌برند و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۳/۴ گیگابایت رم و ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند که البته امکان استفاده از کارت حافظه نیز در آن‌ها وجود دارد.

نسل جدید گوشی‌های سری W ال جی به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ هستند و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند. تمام این محصولات به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده‌اند و مدل‌های سری W31 دارای اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی خود هستند.

ال جی W11 تنها در یک نسخه مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۸ دلار به فروش می‌رسد. گوشی W31 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۱۴۸ دلار دارد و گوشی W31 پلاس نیز با قیمت ۱۶۲ دلار قابل خریداری است.

منبع:دیجیاتو