باخت فنی برای بانوان کرونایی بسکتبال و لغو بازی برای آقایان کرونایی!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های بسکتبال پاز تهران و سینام مشهد در نخستین روز مسابقات بانوان به دلیل بازیکنان کرونایی حاضر به انجام مسابقه نشدند، اما فدراسیون بسکتبال زیر بار مدارک آنان نرفت و برای‌شان باخت فنی زد.
این در حالی است که از ابتدای مسابقات لیگ برتر مردان تاکنون با اعلام بازیکنان کرونایی توسط تیم‌ها، بسیاری از بازی‌ها به تعویق افتاده است به فرض مثال بازی تیم‌های اکسون، هیات بسکتبال خوزستان و مهرام به دلیل داشتن بازیکنان کرونایی لغو شده است. نکتۀ جالب اینکه قبل از اعلام فدراسیون بسکتبال از سوی مسئولان تیم‌ها می‌شنویم به دلیل کرونا بازی نمی‌کنند. بعد از گذشت چند روز هم فدراسیون اعلام می‌کند. این در حالی است که مکانیزم دقیقی برای تشخیص تست‌های مثبت یا منفی وجود ندارد. فدراسیون قرار بود آزمایشگاه مرجعی را مشخص کند تا همه تیم‌ها در آن آزمایشگاه تست بدهند، اما عملا این اتفاق نیفتاد و اینطور تصور می‌شود که فدراسیون تنها به دنبال برگزاری رقابت‌ها است و هر اتفاقی هم بیفتد، خود تیم‌ها و بازیکنان مسئول هستند.
با آرزوی سلامتی برای کلیه افراد در جامعۀ بسکتبال و قبول این نکته که در اوضاع کنونی همه باید به هم کمک کنیم، اما تناقض و تبعیض در نحوۀ تصمیم‌گیری برای تیم‌های بانوان به نسبت آقایان، مثل خیلی از کار‌های دیگر فدراسیون سرگیجه‌آور است.