یلی: متمرکز برگزار‌شدن لیگ والیبال اتفاق خوبی است
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پوریا یلی پشت خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره وضعیت این تیم گفت: ارومیه همواره تیم‌های خوب و مدعی در والیبال ایران داشته و پایتخت والیبال ایران است. امسال هم ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه در شهرداری ارومیه جمع شدند که به دنبال ثبت بهترین نتایج هستند.
این بازیکن ۲۰۹ سانتی متری در ادامه گفت: در هفته‌های اخیر که لیگ تعطیل بود، ما مرتب تمرین کردیم و با شرایط خوبی به تهران آمدیم. در این هفته سه بازی داشتیم، چون لیگ به صورت متمرکز برگزار می‌شود و به دنبال کسب سه برد بئدیم که خدارا شکر تا به اینجا در مقابل هورسان رامسر و خاتم اردکان به پیروزی رسیدیم و یک بازی هم مقابل راه یاب ملل مریوان داریم. رقابت با خاتم بسیار سخت و نزدیک بود که ما در نهایت توانستیم آن‌ها را شکست دهیم.
او درباره نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت:از نظر من متمرکز برگزارشدن لیگ اتفاق خوبی است، چون هم از نظر هزینه‌ای به سود باشگاه هاست و هم با کمتر شدن سفر‌ها ویروس کرونا را بین بازیکنان بهتر می‌توان کنترل کرد. البته این به شرطی است که خود بازیکنان و عوامل هم رعایت کنند و در هتل فاصله شان را با بقیه حفظ کنند.