بانک‌های خراسان رضوی تعطیل نمی‌شوند | ادامه فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت

جانقربان| شهرآرانیوز- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: به‌یقین بانک‌ها کامل تعطیل نمی‌شوند و براساس دسته‌بندی اعلام‌شده، مشاغل ضروری مانند بانک‌ها در بازه زمانی ابتدای آذرماه به‌مدت ۲ هفته با ۵۰ درصد ظرفیت خود به فعالیت ادامه خواهند داد.


کوکب موسوی کاخکی افزود: براساس مصوباتی که ستاد کرونا اعلام خواهد کرد، اقدامات متناسب دراین‌باره انجام می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: آنچه فعلا موجود است، بخش‌نامه سازمان اداری استخدامی است که ابلاغ شده است، ولی عملیاتی‌شدن آن در استان‌ها و شمول آن در نشست استاندار‌ها تصمیم‌گیری و قطعی اعلام می‌شود.


این مقام مسئول در استانداری خراسان رضوی گفت: این نشست امروز ۲۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود و نتایج آن از طریق دبیر ستاد کرونای استان اعلام می‌شود.


گفتنی است، شورای پول و اعتبار در یک هزار و سیصد و چهارمین جلسه خود، باتوجه‌به شرایط ویژه حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا، در راستای اجرای سیاست‌ها و ضوابط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و همچنین برای حفظ سلامت کارکنان نظام بانکی و تداوم خدمت‌رسانی به عموم مردم، مقرر کرد شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در مناطق قرمز، نهایت با نصف نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه دهند.