اکبری:شهرداری ارومیه کم اشتباه و خوب بازی کرد
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه در مصاف با لبنیات هراز آمل بر خلاف پیش بینی‌ها و انتظار یک بازی سخت، به یک برد قاطع و بی حرف و حدیث دست پیدا کرد. شاگردان اکبری در هر سه ست بازی که زیر امتیاز ۲۰ به پایان رسید، با کار گروهی روان و هماهنگی خوب با نتایج (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸) پیروز شدند.
میثم صالحی بازیکن چند فصل گذشته کاله، بهترین بازیکن میدان به همراه پوریا یلی بود. البته از بازی خوب سال افزون و غلامی و فیاضی هم نباید به آسانی عبور کرد که به همراه مصطفی وند و حضرت پور نمایشی در حد عالی داشتند.
پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از پایان این بازی گفت:جا دارد به تیم لبنیات آمل خسته نباشید بگویم چراکه واقعا تیم خوبی هستند و تلاش خودشان را کردند. یک تبریک هم باید به بازیکنان خودم بگویم که بازی خوب و کم اشتباهی از خود به نمایش گذاشتند.
او در ادامه گفت: در مجموع عملکردمان در سرویس و دفاع روی تور بسیار خوب بود بالطبع روی حملات هم برنامه ریزی خوبی داشتیم و خدا را شکر بچه‌ها توانستند در شرایط ایده آل خودشان بازی کنند. من انتظارم از بازیکنانم همین است که در حد خودشان همیشه بازی کنند.