روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | دونده‌ای در میدان شهادت
به گزارش شهرآرانیوز، شهید مجید نمازی باسخاوت بود و اهل ورزش. مادر ورزش‌ها، دوومیدانی را خوب بلد بود و تمرینات زیادی در این رشته داشت. در پرتاب دیسک هم فعالیت داشت و توانست در این ماده، بر روی سکوی مسابقات بایستد و موفقیت کسب کند.
 
در تاریخ ۱۵‌شهریور‌۱۳۴۷ دیده به جهان گشود و دوران تحصیل را با دریافت دیپلم پشت‌سر گذاشت. چهارده ساله بود که به سوی جبهه‌ها رفت و در آخرین حضورش در جبهه‌های حق علیه باطل در تاریخ سوم اردیبهشت سال‌۱۳۶۶ در عملیات فتح‌المبین در بستان به شهادت رسید.
 
مجید در طول زندگی سعی در کمک و یاری‌رساندن به افراد دیگر داشت. پدرش می‌گوید: به یاد دارم پیرمردی تعریف می‌کرد حاصل تلاش و زحمت یک سال کار خود را در صحرا و مزرعه که مقداری گندم بود، آماده حمل به شهر کرد و در انتظار کسی به سر می‌برم که به یاری‌ام بشتابد که شهید از راه رسید و پس از احوال‌پرسی با چهره‌ای گشاده‌رو و مسرور، تمامی محصول به‌دست‌آمده را با وسیله‌ای نقلیه که به‌همراه داشت، به محل مربوط حمل کرد. در دوره نوجوانی و جوانی مجید را می‌توانستید در محافل قرآنی و مذهبی پیدا کنید. مجید عاشق جبهه و حضور در عملیات بود و هر زمان که به مرخصی می‌آمد، تمامی دوستان و خویشان را به رفتن به جبهه و نبرد تشویق می‌کرد.