ساعت بازی استقلال تهران و صنعت نفت آبادان+ برنامه هفته پنجم لیگ برتر

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می‌شود، اما مهمترین دیدار هفته فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهدشد.

استقلال تهران و صنعت نفت آبادان عصر فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از ساعت ۱۶:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهندرفت. در یک سو استقلال با فکری از ۴ بازی قبلی خود صاحب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده تا با ۷ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن، در رده چهارم جدول جای گیرد.

نکته عجیب در خصوص استقلال و فکری اینکه آبی‌پوشان تنها ۳ امتیاز با صدرجدول فاصله دارند، اما به شدت از سوی هواداران در فضای مجازی تحت فشار هستند و انتقاد می‌شنوند!

مهمترین دغدغه محمود فکری برای این بازی مصدومیت ناگهانی و عجیب وریا غفوری است که مشخص شد کیستی در پایش وجود دارد و فعلا نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. در سوی دیگر سیروس پورموسوی انصافا نتایج خوبی با صنعت نفت تا به اینجای کار کسب کرده و با ۲ پیروزی، ۱ تساوی و تنها ۱ شکست در آزادی مقابل پرسپولیس تا پایان هفته چهارم با ۷ امتیاز همسایه استقلال در جدول است.

گفتنی است رقابت پرسپولیس و نساجی نیز که قرار بود امروز برگزار شود، به دلیل حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

برنامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر

یکشنبه:
نفت مسجدسلیمان - سپاهان ۱۵:۰۰
ذوب آهن - شهر خودرو ۱۵:۰۰

دوشنبه:
آلومینیوم اراک - ماشین‌سازی‌تبریز ۱۵:۰۰
تراکتور - فولاد ۱۵:۰۰
سایپا - مس رفسنجان ۱۵:۰۰
گل گهرسیرجان - پیکان ۱۵:۰۰
استقلال - صنعت نفت آبادان ۱۶:۱۵