رفع بیش از ۴۵۰۰ مورد سد معبر در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین نجیب، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۵ هزار و ۹۰۵ مورد سد معبر توسط شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ گزارش شده است.
وی عنوان کرد: منطقه ده با ۷۴۳ مورد، منطقه سه با ۷۱۹ مورد، منطقه دو با ۷۰۵ مورد، منطقه نُه با ۵۵۳ مورد و منطقه هفت با ۵۴۶ مورد، دارای بیشترین تماس‌های مردمی در زمینه سد معبر بودند.
نجیب با بیان اینکه از این تعداد سد معبر گزارش شده، با پیگیری کارشناسان مرکز ۱۳۷ و همت واحد‌های اجرایی مناطق و سازمان‌های شهرداری، ۴ هزار و ۵۵۳ مورد تا کنون رفع شده است و سایر موارد نیز در حال پیگیری است، اذعان داشت: مناطق سه، دَه، دو، نُه و هفت نیز به ترتیب دارای بیشترین موارد رفع سد معبر در ۱۸۰ روز گذشته بوده اند.
وی تصریح کرد: سدمعبر دستفروش، بساطی، وانت، گاری و خودروی دستفروش، سد معبر اصناف و همچنین سدمعبر مصالح، عوامل ساخت و ساز، سد معبر نخاله، وجود مانع در پیاده رو و سواره رو، از مهمترین و پرتکرارترین زیرموضوعات گزارش شده توسط شهروندان در حوزه سد معبر در تماس با ۱۳۷ بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: روز‌های ۱۵، ۱۷ و ۱۶ تیرماه سال جاری نیز دارای بیشترین تماس شهروندی در موضوع سد معبر با مرکز ۱۳۷ بوده است. همچنین ساکنان خیابان‌های وحدت ۲۴، بهارستان ۵، حسابی ۱۵، المهدی شرقی ۴ و یوسفیه، بیشترین گزارش سد معبر را به این مرکز اعلام کرده اند.