نتیجه دیدار بارسلونا و یوونتوس+ ویدئو گل‌ها| تحقیر بارسا در شب حذف منچستریونایتد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امشب در چارچوب آخرین مرحله از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، ۸ دیدار در چهار گروه برگزار شد.

در گروه E گرچه شاگردان لمپارد نتوانستند در برابر کراسنودار پیروز شوند، اما تساوی برای صدرنشینی کافی بود. چلسی در این گروه با ۱۴ امتیاز صدرنشین شد و سویا با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

در گروه F زنیت با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل دورتموند مغلوب شد و لاتزیو در برابر بروژ بلژیک به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. به این ترتیب دورتموند با ۱۳ امتیاز اول شد و لاتزیو نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای گرفت.

در گروه H لایپزیش میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود تا شاگردان اوله گونار سولسشیئر از رقابت‌ها کنار بروند و پاریس سنت ژرمن به همراه تیم آلمانی راهی مرحله بعد شود.

دیگر دیدار این گروه بین پاریس و باشاک شهیر ترکیه به علت توهین نژادپرستانه داور چهارم به اعضای سیاه پوست تیم ترک، فعلا نیمه تمام باقی مانده است.

در گروه G تقابل رونالدو و مسی در نیوکمپ با برتری قاطع رونالدو و یوونتوس به پایان رسید. شاگردان پیرلو موفق شدند با ۳ گل بارسا را در هم بکوبند تا صدرنشین گروه خود شوند. بارسا نیز هم امتیاز با یووه و به علت شکست سنگین مقابل این تیم در رده دوم جای گرفت.

ویدئو گل نخست رونالدو به بارسا از روی نقطه پنالتی

{$sepehr_mmedia_2515_400_300}

ویدئو گل دوم رونالدو به بارسا از روی نقطه پنالتی

{$sepehr_mmedia_2514_400_300}

ویدئو گل دوم یوونتوس به بارسا

{$sepehr_mmedia_2516_400_300}