ساعت دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان+ عکس طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس
گروه ورزش/شهرآرانیوز، با اعلام سازمان لیگ ظهر فردا در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز خواهدشد.
 

بیشتر بخوانید:

 
جدول لیگ برتر+ ترافیک در جمع بالانشینان


ویدئو سوتی‌های وحشتناک سنگربان سابق پرسپولیس مقابل استقلال

 
شاگردان یحیی گل‌محمدی هم‌اکنون با ۵ بازی صاحب ۹ امتیاز شده‌اند و در رده یازدهم جدول قرار دارد. سرخپوشان تاکنون صاحب ۲ پیروزی و ۳ تساوی شده‌اند و گرچه در فاز دفاعی موفق بوده‌اند و تنها یک گل خورده‌اند، اما در فاز هجومی هم عملکرد موفقی نداشته‌اند و با تنها ۵ گل زده، میانگین ۱ گل در هر بازی را ثبت کرده‌اند.

ذوب‌آهن اصفهان با رحمان رضایی شرایط خوبی ندارد و از ۷ بازی قبلی خود صاحب ۵ امتیاز شده‌است.

رونمایی از طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس

طی چند وقت اخیر هجمه و انتقادات زیادی متوجه پرسپولیس بوده و دامنه این هجمه‌های با ادعای مربوط به حمایت از سوی مسوولان فدراسیون و ورزش ایران، با اشاره به کلیدواژه "حمایت از تیم خاص" همراه بوده است.
 
ساعت دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان+ عکس طرح موزاییکی «خاص» پرسپولیس
 
تیم خاص، اما خیلی زود با استقبال بازیکنان و هواداران این تیم همراه شد و آن‌ها مدعی هستند با توجه به موفقیت‌های چند فصل اخیر خود در لیگ برتر ایران و حضور در دو فینال آسیا، لقب خاص بودن برازنده آنهاست و از آن استقبال هم کرده‌اند. موضوعی که اکنون باعث شده طرح موزاییکی این هفته روی سکو‌های استادیوم آزادی نیز با همین مضنون همراه شود و کانون هواداران این باشگاه با جمله "ما خاص هستیم" از حریف اصفهانی قرار است میزبانی کنند.