سد مهرام برای سرمربی سابقش/شیمیدر شکست!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال دیدار تیم‌های مهرام تهران و شیمیدر قم ساعت ۱۸ امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد.

بازیکنان آغازگر شیمیدر: رافی درغوکاسیان، مهراد آتشی، وحید حاجیان، ارسلان کاظمی و نیک پوپویچ
سرمربی: مصطفی هاشمی

بازیکنان آغازگر مهرام: حامد حسین‌زاده، مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، آرمان زنگنه و میثم میرزایی
سرمربی: علی آرزومندی

کوارتر اول
صمد روی دو‌پرتاب آزاد داستان بازی زا آغاز می‌کند و ارسلان اینطرف سبد اول شیمیدر را از تیم سابقش می‌گیرد. در ادامه بازی خوب حامد حسین‌زاده در راس کفه ترازو را برای مهرام سنگین‌تر می‌کند. صمد روز خوبی دارد و امتیازات پیاپی‌ای از شیمیدر می‌گیرد. آرمان هم خود را به امتیازآوران کوارتر اول اضافه می‌کند. آنطرف آذری مرد اول شیمیدری‌هاست دو پرتاب ۳ امتیازی و دو پرتاب دو امتیازی، آذری را در وقت اول دو رقمی می‌کند، اما این مهرام لست ۱۹ بر ۱۵ تیم برتر کوارتر اول است.

کوارتر دوم
سبد اول این کوارتر متعلق به مسعود سلیمانی است. این طرف دست آمایو به ۳ باز می‌شود. این پرتاب، اما خوش یمن نیست و ترنت دو بار پس از آن به شیمیدر ۳ می‌زند. سرانجام دست نیکولا پوپویچ هم به سبد باز می‌شود. توپ ریایی تماشایی کامرانی با گلزنی ترنت توام می‌شود. احسان صمدی هم در بدو ورودش ۳ می‌زند. طلسم میرزایی هم در کوارتر دوم می‌شکند. ارسلان اختلاف را تک رقمی می‌کند. عصبانیت آرزومندی هم یک تکنیکال برای مهرام در پی دارد. ۳ امتیازی حسین‌زاده مهرام را به ۴۰ می‌رساند، شیمیدر هم با آذری از ۳۰ عبور می‌کند. پس از دو تایم استراخت تیم‌ها به میدان باز‌می‌گردند تا مهرام با بازر بیتر ۳ امتیازی حسین‌زاده ۴۳ بر ۲۴ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
سبد اول مهرام در این وقت هم ۳ امتیازی است. پوپویچ رفته رفته جا می‌افتد و امتیازات خود را به ۸ می‌رساند. خطای زنگنه روی رافائل غیرورزشی اعلام می‌شود. رافی دو‌پرتاب موفق دارد و شیمیدر از موقعیت مالکیت هم دو امتیاز می‌گیرد تا نزدیک و نزدیک‌تر شود. سلیمانی، اما باز هم اختلاف می‌اندازد و دانک خندان‌پور اختلاف را بازهم دورقمی می‌کند. پس از سبد بعدی کامرانی، هاشمی وقت را تلف نمی‌کند و در امتیاز ۵۹ بر ۴۷ وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت، اما بازهم صمد است که سبد می‌گیرد و دو پرتاب موفق خندان‌پور اختلاف را زیادتر می‌کند. دانک ارسلان را این بار کامرانی با پرتاب ثانیه آخری ۳ امتیازی‌اش جواب می‌دهد تا نتیجه در پایان وقت سوم ۶۸ بر ۴۹ به سود مهرام شود.

کوارتر چهارم
ریباند حمله خندان‌پور و پس از آن یک ۳ امتیازی دیگر کابوی شیمیدر را تکمیل می‌کند. دو پرتاب آمایو و دانک ارسلان هم فقط کمی اختلاف را می‌کاهد. بازی درخشان مسعود سلیمانی، اما پیاپی به شیمیدر ضربه می‌زند. هاشمی وقت استراحت می‌خواهد، اما خودش می‌داند به چیزی مثل معجزه احتیاج دارد. پوپویچ با دو‌پرتاب آزاد خود را دورقمی می‌کند. تلاش آمایو و ۵ امتیاز او هم فقط مرهمی بر زخم‌های بیشمار شیمیدر در این بازی است و صمدهم تیر خلاص را شلیک می‌کند تا مهرام ۸۲ بر ۶۶ فاتح این دیدار شود و‌به تنهایی و بدون شکست در صدر جدول گروه ب قرار بگیرد.