برق کدام مناطق مشهد امشب ۲۴ دی قطع می‌شود؟

جانقربان|شهرآرانیوز؛ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اعلام کرد: باتوجه‌به ضرورت مدیریت میزان بار برق مصرفی و اعلام مرکز کنترل در تهران برای کاهش بار وارده بر شبکه، برق خانگی برخی مناطق در مشهد قطع می‌شود.


علیرضا کاشی افزود: برهمین اساس شهر مشهد به ۲ قسمت تقسیم شده است که در روزهای زوج و فرد براساس اعلام مرکز کنترل، برق خانگی برخی مشترکان و معابر که از قبل اطلاع‌رسانی شده است، قطع خواهد شد.


وی در پاسخ به اینکه امروز ۲۴ دی‌ماه برق کدام مشترکان در مشهد قطع خواهد شد، گفت: اعلام آنلاین خواهد بود، ولی فعلا برای امشب خاموشی نخواهیم داشت و براساس جدول اعلام‌شده از فردا ۲۵ دی‌ماه قطعی اعمال خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: برق کدام مناطق مشهد ۲۵ دی ماه قطع می‌شود؟


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد خاطرنشان کرد: ساعت دقیق قطعی و مدت زمان براساس میزان بار شبکه مشخص خواهد شد و پیش‌بینی‌ناپذیر است و ممکن است برق برخی نقاط باوجود اعلام قبلی به‌دلیل عدم بار شبکه و اعلام مرکز کنترل قطع نشود.


کاشی گفت: دلیل این اتفاق محدودیت سوخت در نیروگاه‌هاست و مدت زمان تداوم آن مشخص نیست.
وی درباره خاموشی معابر نیز گفت: برق بزرگراه‌ها و همه معبر اصلی از غروب آفتاب تا حدود ساعت ۲۲ یک خط در میان روشن خواهد بود و بعد از این ساعت تا ۴ صبح که طرح محدودیت تردد اجرا می‌شود، برق همه بزرگراه‌ها و معابر اصلی به‌طور کامل خاموش می‌شود. این خاموشی‌ها شامل معابر فرعی نمی‌شود.