جزئیات جدید درباره تعیین مدیر عامل پدیده شاندیز

در حالی که روز شنبه علی کریمی قدوسی در گفتگو با شهرآرا از انتصاب خود به این سمت خبر داده بود،علی رسولیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی و عضو ستاد تدبیر استان این انتصاب را تکذیب کرده است.
این در حالی است که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با شهرآرا با اشاره به اخبار متناقص منتشر شده در این باره انتصاب مدیرعامل پدیده، گفت که به‌زودی کریمی نه با سمت مدیرعاملی بلکه به عنوان سرپرست، سکان‌دار شرکت پدیده می‌شود.
وی با بیان اینکه صحبت معاون استاندار درباره مدیرعامل نشدن کریمی صحیح است، افزود: مجمع عمومی شرکت پدیده به احتمال زیاد در آبان‌ماه برگزار می‌شود. تا آن زمان، شرکت پدیده با ‌سرپرست اداره می‌شود و در آبان‌ماه، در مجمع عمومی، مدیرعامل انتخاب می‌شود. البته با توجه به اینکه اکنون بانک صادرات بزرگ‌ترین طلب‌کار پدیده است، مقرر شده است این بانک طلب خود را به صورت سهام دریافت کند.
این مسئله سبب شده است فردی که سابقه فعالیت در شرکت‌های تابع این بانک را دارد به عنوان سرپرست انتخاب شود. این منبع آگاه ادامه داد: ظاهرا قرار است با استفاده از ظرفیت‌های بانک صادرات روند بهره‌برداری از پروژه‌های اجرایی پدیده شاندیز سرعت بگیرد تا از این طریق، هم این شرکت زودتر به نتیجه برسد و هم سهام‌داران به حقوق خود دست یابند.