دورقی: برابر قزوین خسته بودیم | از عمد روی دلیرزهان خطا نکردم
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در دیدار دو تیم بسکتبال رعد پدافند مشهد و شهرداری قزوین عدنان دورقی بازیکن جدید مشهدی‌ها توانست با ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن این تیم شود. او درباره این دیدار گفت: دو بازی سنگین پشت سر هم داشتیم و طبیعی است کمی خسته شویم. برابر قزوین کمی از لحاظ روحی و جسمی خسته بودیم و شادابی برابر اکسون را نداشتیم.
او درباره خطای عمدی که روی وحید دلیرزهان انجام داد گفت: در بازی پیش می‌آید من قصدی نداشتم و عمدی در کار نبود فقط رفتم بلاک کنم، ولی داور خطای عمد گرفت.
تیم رعد در ابتدای کوارتر چهارم با ۶ بازیکن وارد زمین شد که تعجب همه را به دنبال داشت و دورقی درباره آن هم گفت: اشتباه در بازی پیش می‌آید فشار و هیجان بازی گاهی باعث می‌شود که چنین اشتباهاتی هم رخ دهد.
او در ادامه گفت: با اضافه شدن من به تیم رعد امیدواریم بتوانیم بازی‌های بهتری انجام دهیم و به پیروزی برسیم. مطمئنا در بازی‌های بعد هماهنگ‌تر خواهیم شد و عملکرد بهتری هم خواهیم داشت.
عدنان درباره فشرده برگزار شدن رقابت‌ها نیز گفت: برگزاری دو بازی پشت سر هم خیلی سخت است، ولی فدراسیون هم چاره‌ای جز این نداشت و بخاطر کرونا مجبور شدند این مدلی برگزار کنند. در نهایت من فکر می‌کنم بهتر از هیچی است. اینکه لیگ تعطیل باشد و در خانه تمرین کنیم خیلی سخت است.