محدودیت تردد شبانه در مشهد لغو شد؟
مسعود سلطانی| شهرآرانیوز، عصر امروز خبری در رسانه‌ها و فضای مجازی به نقل معاونت اجتماعی پلیس راهور کشور منتشر شد. خبری که حکایت از به پایان رسیدن محدودیت تردد شبانه در شهر‌های آبی می‌داد. در این خبر به نقل از سرهنگ عین اله جهانی آمده بود: در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از ابتدا محدودیتی برای تردد‌های شبانه در شهر‌های آبی تعریف نشده بود.  

این در حالی است که بر اساس آخرین اعلان‌ها از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی، ۱۸ شهرستان این استان از جمله شهرستان مشهد در وضعیت آبی قرار دارند. اکنون این سوال برای شهروندان مشهدی به طور جد مطرح است:
آیا محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ در این شهر به پایان رسیده است؟

سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی در پاسخ به این سوال به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: بر اساس آخرین استعلام صورت گرفته از سوی جناب سرهنگ دهنوی، رئیس پلیس راهور استان، هنوز ابلاغ رسمی مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه در مشهد به دست پلیس راهور نرسیده است.

وی افزود: با این حال پلیس راهنمایی و رانندگی در استان از مرجع رسمی، یعنی ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص استعلام خواهد کرد و نتیجه رسمی را فردا از طریق رسانه‌های معتبر و روزنامه‌های کثیر الانتشار اعلام خواهد کرد.
 
رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مردم به پیام‌های منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌های غیر معتبر توجه نکنند و اخبار رسمی کشور را از طریق رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.