شاهین طبع: آویژه خیلی سازمان‌دهی‌شده بازی کرد | زندی بازیکن باارزش و محترمی است
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره پیروزی برابر آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: آویژه صنعت هم کادر فنی و هم بازیکنان خیلی خوبی داردT به نظرم خیلی سازماندهی و خوب بازی کردند . سطح فنی بازی بالا بود و تا دقایق آخر مشخص نبود کدام تیم برنده می‌شود. چند بازیکن باتجربه ما در اواخر بازی خیلی خوب تیم را مدیریت کردند و توانستیم برنده شویم.
او درباره اخراج مایک رستم پور و درگیری ایمان زندی با احمد بوستانیان نیز گفت: مایک ۲ فول غیرورزشی گرفت و طبق قانون باید از زمین اخراج می‌شد. درباره ایمان زندی هم باید بگویم او بازیکن با ارزش و قابل احترامی است برای همین هم من بازیکن مان را فرستادم تا از او عذرخواهی کند. به هر حال ایمان خیلی زحمت کشیده و فکر می‌کنم در آن صحنه هم سوتفاهمی برایش پیش آمد که خدارا شکر برطرف شد.
شاهین طبع در ادامه گفت: اویژه تیم خیلی خوبی است و در بازی مقابل ما هم یک روز خیلی خوب داشتند و ما هم در دفاع گل زیاد خوردیم و کنترل بازی در کار‌های دفاعی از دست دادیم. مشهدی ها بیشتر از باقی تیم‌ها ما را تحت فشار قرار دادند البته بازی با رفسنجان هم باخته بودیم و اخرین لحظه شانسی برنده شدیم.