طرح‌های جدید سایپا برای تبدیل محصولات رنو | اختصاص کوییک اتوماتیک به طرح تبدیل

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، ‎در این طرح خریداران خودرو‌های "ساندرو و استپ وی اتوماتیک" می‌توانند از طرح‌های متنوع پیشنهادی در خصوص تبدیل خودرو‌های خود استفاده کنند.

 

‎در طرح شماره یک مشتریان محترم ساندرو اتوماتیک و استپ وی اتوماتیک می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه سایپا ۱۳۱ به آخرین قیمت اعلامی کارخانه، یک دستگاه کوییک اتوماتیک و همچنین یک دستگاه کوییک R به قیمت تیر ۹۷ دریافت کنند.

 

‎در طرح شماره دو مشتریان محترم می‌توانند یک دستگاه کوییک R به صورت رایگان (بدون نیاز به پرداخت وجه) و یک دستگاه کوییک اتوماتیک با قیمت تیرماه ۹۷ (از محل پیش پرداخت ثبت نام خودروی رنو به علاوه سود متعلقه تاکنون) دریافت کنند.

 

‎در طرح شماره سه نیز مشتریان محترم می‌توانند سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه کوییک R به قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک اتوماتیک به قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

 

‎در طرح شماره ۴ هم مشتریان محترم می‌توانند ۳ دستگاه حودروی کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ دریافت کنند.

 

‎طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو مشتریان محترم محصولات رنو با گیربکس دنده‌ای نیز می‌توانند از طرح تبدیل این تعهدات به یک دستگاه کوییک R با قیمت تیرماه ۹۷ و یک دستگاه کوییک R رایگان بهره‌مند شوند.

 

مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.