اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی طی ۳ سال اخیر، اقداماتی بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است

به گزارش شهرآرانیوز، احسان اصولی در مراسم افتتاح اولین دوسالانه ملی نقاشی شاهنامه فردوسی ضمن تبریک پیش رو بودن آغاز دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهارکرد: از تمامی همکاران سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد که نجیبانه و مسرانه، اهداف و سیاست‌ها و برنامه‌های تبیین شده از سوی شورای شهر و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کنند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.


وی با بیان اینکه اقداماتی که این روز‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد شکل گرفته، اقداماتی بی‌نظیر، بی‌بدیل و برخی نیز کم‌نظیر است، گفت: ریل‌گذاری‌ها و پایه‌گذاری‌های صورت گرفته به نحوی است که کارآمدی و اثربخشی آن را آیندگان به نیکی قضاوت خواهند کرد.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به دوسالانه ملی نقاشی شاهنامه فردوسی، افزود: این نمایشگاه یکی از اقداماتی بوده که براساس سیاست گذاری‌های شورای پنجم به اجرا درآمده و شایسته تقدیر است.


اصولی با بیان اینکه اثر اقدامات و سیاست‌گذاری‌های فرهنگی را در دهه‌ها و صده‌ها می‌توان یافت، تصریح کرد: آنچه از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون پایه‌گذاری شده، آثار و نتایج خود را در سال‌های آینده نشان می‌دهد و خیر و برکات آن شامل حال مردم می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد