مردم افغانستان هم برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنند + فیلم و عکس

به گزارش شهرآرانیوز؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که دو سال قبل علی انصاریان در یک برنامه تلویزیونی به سخنان گزارشگر فوتبال افغانستانی واکنش نشان داد.

 

اینجا ببینید 

 
{$sepehr_media_258488_600_400}

 

پس از آن فیروز مشعوف، همان گزارشگر فوتبال، که حالا مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال افغانستان است به این سخنان علی انصاریان واکنش نشان داد.

 

اینجا ببینید

 

{$sepehr_media_258489_600_400}

 

 

با انتشار ویدئوی اظهارات علی انصاریان در فضای مجازی مردم افغانستان و مهاجران افغانستانی ساکن ایران به این سختان واکنش‌های زیادی نشان داده شد، و علی انصاریان در برنامه بعدی از همه افغانستانی‌ها عذرخواهی کرد.

 

اینجا ببینید

 
{$sepehr_media_258490_600_400}

 

هر چند که در همان روزها هم اتفاق خوبی افتاد و همدلی و برادری بین مردم ایران و افغانستان محکم‌تر از همیشه ادامه یافت، اما حالا فیروز مشعوف و محمدکاظم کاظمی، شاعر نام‌آشنای افغانستانی، در پیام‌هایی جداگانه برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کردند. 

 

استوری فیروز مشعوف

 

ما در افغانستان برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنیم + تصاویر

 

سخت آرزومند سلامتی‌اش هستم

محمدکاظم کاظمی، شاعر و پژوهشگر افغانستانی، هم در پستی اینستاگرامی برای علی انصاریان نوشت: مردم افغانستان دل‌خور شدند. با شجاعت عذرخواهی کرد و دل‌جویی کرد. نه توجیه کرد و نه برف را به بام دیگران انداخت. من هم در آن جریان یادداشتی نوشتم. نمی‌دانم یادداشت مرا دید یا نه. سخت آرزومند سلامتی‌اش هستم و امیدوارم دل‌گیر نباشد.

 

واکنش محمد کاظم کاظمی

 

ما در افغانستان برای سلامتی علی انصاریان دعا می‌کنیم + تصاویر