دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه خط دو قطارشهری آماده بهره برداری شد

 به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز درخصوص اقدامات انجام شده در خطوط قطار شهری مشهد افزود: در ایستگاه‌های شهید کاوه، الندشت، وسعدی خط دو قطار شهری مشهد فقط یک دسترسی به بهره‌برداری رسیده است که اکنون دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه آماده بهره‌برداری شده است و طی روز‌های آینده افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


وی اضافه کرد: دسترسی دوم ایستگاه شهید کاوه دارای دو پله برقی و آسانسور برای استفاده معلولان و سالمندان است که با هزینه بیش از ۱۷ میلیارد تومان احداث شده است.


کیامرز با بیان اینکه دسترسی دوم در ایستگاه‌های سعدی تا پایان سال و ایستگاه الندشت تا اوایل سال ۱۴۰۰ آماده بهره‌برداری خواهد شد، اظهار کرد: عملیات تکمیلی ایستگاه سلامت نیز واقع در پایان خط دو قطار شهری مشهد، اکنون درحال انجام است.


مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد افزود: ایستگاه سلامت به‌عنوان ایستگاه سوار نیز عمل خواهد کرد و شهروندان می‌توانند دراین ایستگاه خودرو‌های خود را پارک کرده و با استفاده از قطار شهری ادامه مسیر بدهند.


وی ادامه داد: ایستگاه پارک سوار سلامت که جزو آخرین پازل‌های خط دو قطار شهری مشهد خواهد بود، حداکثر تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد