کشف و ضبط پودر‌های شوینده فاقد مجوز‌های بهداشتی در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر اسماعیل زاده افزود: طی بازدید کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه با همراهی رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی، پودر‌های شوینده دستی و ماشینی فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و از مواد اولیه نامرغوب و فاقد مجوز‌های لازم در وزن‌های مختلف کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات دریافتی و مشاهده تبلیغات محیطی مبنی بر تولید پودر‌های لباسشویی دستی و ماشینی در کارگاهی غیر مجاز، هماهنگی لازم با مقامات قضایی انجام و پس از اخذ مجوز‌های مربوطه، کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه به همراه رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی جهت انجام اقدامات قانونی لازم در محل حضور یافتند.
به گفته وی، در این بازدید، وسایل تولید و بسته بندی از جمله میکسر، خشک کن، پرکن و ... و همچنین حدود ۵۰۰ کیلو پودر ماده اولیه، حدود ۱۰۰ کیلو پودر آماده در حال بسته بندی، ۱۶۸۰۰ جعبه نیم کیلویی، ۲۰۰۰ کیسه سه کیلویی و ۲۰ کیسه ده کیلویی بسته بندی شده و آماده فروش با نام‌های مختلف کشف و نظر به اینکه کارگاه مذکور فاقد مجوز‌های بهداشتی لازم از دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده لذا کلیه اقلام مکشوفه توقیف و پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.