فرهاد مجیدی دانشگر را اخراج کرد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، گویا قرار نیست استقلال رنگ آرامش را حتی در روز پیروزی هم ببیند. حالا به فاصله کمتر از چند ساعت از برد آبی های پایتخت در دیدار با پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خبر می رسد، فرهاد مجیدی به خاطر رفتارهای عجیب دانشگر در بازی این تیم مقابل پیکان، وی را با وجود به ثمر رساندن گل برتری از استقلال کنار گذاشته است.

اما بی انضباطی های دانشگر در دوران حضور در استقلال فقط مربوط به درگیری لفظی امروز با فرشید اسماعیلی، همبازیش در استقلال نمی شود. دانشگر در دوران حضور فرهاد مجیدی و مردادماه امسال نیز یک بار دیگر پس از دیدار با پیکان توسط فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته بود ولی آن دفعه هم با پادرمیانی بزرگ تر های استقلال به اردوی آبی ها برگشت.

استقلال در آن دیدار مقابل پیکان با نتیجه یک بر یک متوقف شد، اما جنجال اصلی در رختکن رخ داد. جایی که دانشگر در پاسخ به انتقادهای فرهاد مجیدی سواد مربی گری اسطوره آبی ها را زیر سوال برده بود. در آن روزها محمد دانشگر یک استوری جنجالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مدعی شد برخی اهل کوفه هستند و این بازیکن صرفا به احترام روزبه چشمی و داریوش شجاعیان حاضر شده تا آن موقع در استقلال بازی کند. 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در واکنش به رفتارهای دانشگر در مردادماه امسال گفته بود: هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست. محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود.
 
هرچند بعدها فرهاد مجیدی از استقلال رفت و دوباره دانشگر با خیال راحت در این تیم ماند اما به نظر می رسد آن روزهای جنجالی دوباره در استقلال با حضور فرهاد مجیدی و دانشگر ادامه دارد.