اجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحویل سال نو در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های ترافیکیاجرای محدودیت‌های ترافیکی مراسم تحویل سال نو در مشهد مراسم تحویل سال نو در مشهد از ساعت یک بامداد امروز ۳۰ اسفند آغاز شده است و تا زمان تحویل سال ادامه دارد.

 

سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در حلقه نخست شامل پنج کیلومترمربع مسافت از اطراف حرم رضوی، حلقه دوم شامل هفت کیلومترمربع مسافت از اطراف حرم مطهر و حلقه سوم شامل ۲۰کیلومترمربع مسافت از اطراف حرم اجرا شده است.

 

وی گفت: زیرگذر و محدوده اطراف حرم مطهر رضوی، خیابان‌های منتهی به حرم شامل امام رضا (ع)، شهید اندرزگو، آیت الله شیرازی، بهجت، طبرسی و نواب صفوی از بامداد امروز تا مراسم تحویل سال به طور کامل از وجود خودرو پاکسازی شده است.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: طرح‌های ترافیکی درون شهری در ایام نوروز شامل مراسم تحویل سال، چراغ برات و ۱۳ فروردین است که در اجرای آن برنامه‌ریزی لازم برای تردد خودرو‌ها در شهر‌های استان به ویژه مشهد انجام شده است.

 

سرهنگ دهنوی شعار ترافیکی نوروز۱۴۰۰ را "پرهیز از سفر و ایمنی و سلامت" عنوان کرد.

 

وی افزود: محدودیت تردد شبانه در همه شهر‌های خراسان رضوی با وضع زرد یا آبی از نظر شیوع کرونا، در ایام نوروز از ساعت ۲۱ تا سه بامداد ادامه خواهد داشت.

منبع: صداوسیما