شاهین طبع: دفاعمان نسبت به قبل بهتر بود | مایک باید استراحت کند
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره پیروزی بر تیم مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و کار دفاعی مان نسبت به قبل بهتر بود. به هر حال بچه‌های ما باتجربه هستند و در جریان بازی هم تصمیم گیری‌های خوبی در دفاع و حمله داشتند. خوشبختانه بازی را هم بردیم و امیدوارم بازی‌های بعدی مان را هم به همین روال ادامه دهیم.
او درباره بازی قبلی برابر این تیم نیز گفت: بازی اول ما اصلا تمرکز نداشتیم ضمن اینکه ما فراموش کرده بودیم که تیم بسیار خوبی هستند و خیلی از تیم‌ها را به خطر می‌اندازند. بازیکنان و کادرفنی خوبی دارند و منسجم بازی می‌کنند. به نظرم بازی اول ما بدون تمرکز به زمین آمده بودیم و برای همین هم اذیت مان کردند.
سرمربی گرگان درباره دیدار بعدی این تیم هم گفت: بازی بعد هم برای ما سخت خواهد بود. حریف ما خوب است و نمی‌توانیم خودمان را از پیش برنده بدانیم. تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا برنده از آن بازی هم خارج شویم.
شاهین طبع درباره وضعیت مایک رستم پور نیز گفت: مایک پشت پایش ضربه خورده و باید استراحت کند تا ببینیم در چند روز آینده وضعیتش به چه صورت خواهد شد.