دیاباته باز هم ناآماده بازگشت!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی الاصل استقلال درحالی ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا درکنار خانواده‌اش باشد که استقلال یک بازی دیگر پیش از شروع سال جدید داشت. حالا او که قرار بود هفته قبل خودش را به مربیان استقلال معرفی کند در شرایطی گام به تمرین تیمش گذاشته که از آمادگی لازم به دور است. او در تمرین امروز استقلال اختصاصی کار کرد تا حتی حضورش دربازی ۱۴ فروردین ماه استقلال مقابل پیکان درهاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

چنانچه شیخ به طور قطع حضور دراین بازی را از دست دهد عملا به دلیل سفر زودهنگام به کشور فرانسه دو بازی را از دست داده است. این وضعیت زمانی برای استقلال نگران کننده‌تر جلوه می‌کند که می‌بینیم مهدی قایدی نیز قادر به حضور دربازی با پیکان نیست. اینکه چرا مسئولان باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی تا این اندازه با دیاباته مماشات می‌کنند و از کنار غیبت‌ها و نا آمادگی‌های او عبور می‌کنند روشن نیست.

لازم به ذکر است که در این تمرین رشید مظاهری، سید حسین حسینی، عارف غلامی، مهدی قائدی، بابک مرادی به دلیل حضور در قرنطینه و محمد دانشگر هم به دلیل مسائل انضباطی حضور نداشتند.